    From: "Witek" <j...@c...barg.sv>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Przelewy z BRE Banku
    Date: Sun, 30 Nov 2003 17:30:53 +0100
    Sender: w...@p...onet.pl@host-ip177-216.crowley.pl

    Użytkownik "Marek J" <markusjNOSPAM@.interia.pl> napisał:
    (...)
    > Do połowy 2004 banki mogą natomiast przyjmować
    > przelewy ze starymi numerami. Nie widzę po prostu sensu tego, żeby bank,
    > który nadał nowe numry wysyłał przelewy ze starymi numerami. Okres
    > przejściowy jest po to aby właśnie przyjmować przelewy ze starymi numerami
    > od tych, którzy nie znają jeszcze NRB danego rachunku.

    Wszystko to prawda, tylko, że jakaś taka wirtualna ;-)

    > A co do przesunięcia, to wtedy wszyscy byli głęboko w lesie, teraz jest już
    > znacznie lepiej. Sądzę, że obecne terminy zostaną dotrzymane.

    W życiu !!! Jestem na 100% pewnien, że chociażby pkobp nie zdąży __nadać__
    nowych numerów w formacie NRB do końca roku. AFAIR oddziałów pkobp jest ok. 1450
    !!! Podobnie z pekaosa która nadaje NRB dopiero w oddziałach z nowym systemem.
    Jestem przekonany, że identycznie będzie w BRE -chociaż oni mają tylko ok. 20
    oddziałów.
    Muszę powiedzieć, że trochę zaskoczony jestem BHW. Co prawda niektórzy klienci
    BHW wysyłają faktury już w nowym formacie np. ENEA (energetyka), ale np. Tpsa
    nadal ma stare numery. Być może już nadali nowe numery, a klienci tpsa jeszcze o
    tym nie wiedzą ;)
    Wydaje mi się, że conajmniej ten termin lipcowy zostanie przesunięty. IMO
    największy problem będzie z klientami korporacyjnymi, a szczególnie z tymi
    dużymi (tpsa etc.).

    > I tak jeszcze długo można wyliczać - słowem nie jest tak źle, ale mogłoby
    > być lepiej - zapewne w wielu bankach (oddziałach) które nadal mają zero
    > zamkną drzwi na cztery spusty w Sylwestra i wtedy wprowadzą NRB :)

    Już to widzę ;-) Skoro nadanie NRB, to żaden problem to DLACZEGO do teraz banki
    tego nie zrobiły ? ;-)))

    --
    Witek