  • Data: 2005-02-23 19:39:13
    Temat: Re: [mBank] Odsetki od KK
    Od: PshemeK <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PshemeK napisał(a):
    > A poważnie to nie wiem :)
    > Nie liczyłem. Tak mi się nasunęło po przeczytaniu posta. Swego czasu
    > miałem podobne wątpliwości co do naliczania odsetek od lokat :)

    Znalazłem ten dokument. Okazało się jednak, że mi się dokumentnie
    pomieszało. Ten rozporządzenie, o którym pisałem określa zaokrąglenia
    kwot podatków (stąd zastosowanie przy lokacie).
    Nie wiem, czy jest analogiczne w kwestii naliczania odsetek. Ale może to
    jakiś trop.
    Jak pisałem wcześniej - jak się wyjaśni, to napiszcie :) Sam jestem
    ciekaw :)
    Ale liczył nie będę - idę oglądać mecz.

    Pozdrawiam

    PshemeK