  • Data: 2007-08-15 14:05:59
    Temat: Re: [mBank] Limit kredytowy dla nowych firm.
    Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Przecież wszędzie piszą że firma musi działać minimum 12 miesięcy.
    >
    > Darek

    A tutaj masz ładnie napisane, że nie muszą, ale muszą. Taki mWałęsa.
    "UWAGA !! Limit kredytowy do 10.000,00zł na start bez dokumentów.
    Już w chwili składania wniosku o mBIZNES konto możesz wnioskować o przyznanie
    limitu kredytowego do 10.000,00zł. Limit zostanie przyznany bez konieczności
    przesyłania żadnych dokumentów finansowych firmy, po dopełnieniu wszelkich
    formalności związanych z otwarciem rachunku bieżącego mBIZNES konto."

    pozdraiwam