eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[mBank] Kredyt hip. - pyt.techniczne - która wart. mieszkania? › Re: [mBank] Kredyt hip. - pyt.techniczne - która wart. mieszkania?
  • Data: 2004-08-30 09:21:22
    Temat: Re: [mBank] Kredyt hip. - pyt.techniczne - która wart. mieszkania?
    Od: Artur <A...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    WojtekPL napisał w swoim mailu z Sun, 29 Aug 2004 12:31:32 +0200:

    > To oczywiste, ironizujący
    > człowiecze, że szukając kredytu w pierwszej kolejności kieruje się swoje
    > kroki do baknu w którym ma się rachunek. Jednak po otrzymaniu odpowiedzi
    > (nie czytałem umowy bo mi jej nie przedłożono) od doradcy mBanku jaka jest
    > prowizja banku i czy może ulec zmianie natychmiast zrezygnowałem.
    Wszystko się zgadza, tylko że AFAIK stała prowizja nie jest standarden
    na rynku i w przypadku lwiej większości banków jest dokładnie tak jak w
    mB.
    > Jeżeli z mojej wypowiedzi wnioskujesz, że jestem pracownikiem banku lub
    > innej instytucji finansowej to jesteś po prostu śnieszny.
    No nie do końca. Myliłem się, ale skoro nazywasz nienormalnymi banki,
    które nie mają stałej prowizji od kredytów hipotecznych to bardzo
    zawężasz listę normalnych banków. Ja znam tylko jeden taki "normalny" -
    Bank BPH.
    Ocenianie atrakcyjności kredytu hipotecznego tylko na podstawie jednego
    kryterium jest jak dla mnie nieobiektywne. I tak wiadomo, że mB nie może
    soibie pozwolić na zbytnie podwyższanie prowizji bo byłby to koniec jego
    kariery w kredytach.

    To jakie jeszcze banki mają stałą prowizję?

    Pozdrawam!
    Artur A. Surowiec