  • Data: 2002-02-01 08:12:00
    Temat: Re: [mBank] Kilka eMaxow
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    pablos wrote:

    > no ale to mi załatwia eKonto - na nim trzymam pieniądze podręczne żeby
    > płacić za zakupy itp, za resztę mam na lokatach albo na eMaxie, a jaki sens
    > kilku eMaxów ?

    Optymalny (IMHO) schemat to co najmniej trzy rachunki:
    a) jeden (lub więcej) "lokacyjny" (celowo w cudzysłowie, bo nie chodzi
    mi o lokatę jako taką) - tu leżą sobie pieniądze.
    b) jeden "przelewowy" - tu mamy zdefiniowane przelewy, rachunek
    zasadniczo pusty, dopełniamy przed wykonaniem przelewu
    c) jeden "karciany", na którym mamy niewielką kwotę - powiedzmy
    trzykrotnosć naszej sredniej wypłaty z bankomatu.

    W mBanku rachunek typu b) to _musi_ być eKonto, więc pozostałe muszą
    być eMaxami. W Inteligo jest elastyczniej pod tym względem.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]