    From: "Dave" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [mBank] Co z tym bojkotem?
    Date: Fri, 1 Feb 2002 14:37:15 +0100

    Użytkownik "Malgorzata Lewicka" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:slrna5l2kr.14q.saddie@aravis.itpp.pl...
> [...]
    BRE

    > ROTFL. Napisz coś jeszcze o tym, jak twoje kilkadziesiąt kzł
    > zachwiało płynnością finansową banku. Chętnie się pośmiejemy.

    To sie smiej dalej. Nie ma na swiecie takiego banku ktory wytrzymalby
    finansowo zmasowane wyplaty. Nie ludze sie ze moje pieniadze maja znaczenie
    dla plynnosci banku ale wystarczy 1000 osob takich jak ja (1% klientow
    mbanku) zeby bank mial chwilowe trudnosci z wyplata. A wystarczy 10tys (10%
    klientow mBanku) aby bank utracil plynnosc.

    D.