  • Data: 2002-01-31 14:58:30
    Temat: Re: mBANK kontra ...
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BAH napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...

    >"Marcin_S" <s...@e...pl> wrote in message
    >>

    >Proszę bardzo:
    >1) zabezpieczenia mBank > Lukas (z tokenem) >> Lukas (beztokena) >
    >LGnet

    Dlaczego uwazasz ze zabezpieczenie mbank jest lepsze od Lukasa z tokenem
    gdzie nawet zdefiniowany przelew masz z tokem a w mbanku nie

    >2) Oprocentowanie LGnet > mBank >> Lukas

    To sie moze wkrotce zmienic :)

    >3) dostęp mBank > Lukas > LGnet

    dostep do konta ? w jakim sensie mozliwosci ?

    >4) koszt potwierdzenia
    > przelewu Lukas >> mBank > LGnet
    >5) zakupy kartą
    > % LGnet > mBank >> Lukas

    Skad taka kolejnosc ??

    >6) funkcjonalność mBank > LGnet > Lukas
    > (ilość przelewów, stan rachunku)

    No coz mnie fukcjonalnosc lukasa bardziej odpowiada niz mbank

    >7) koszty tel. Lukas >> LGnet > mBank (0- 800 8011
    >8013)

    No tutaj i w powyzszym lubie Inteligo i Lukasa

    >8) kilka kont mBank >>

    No to Inteligo bije mbank na glowe zarowno ilosc jak i funkcjonalnosc.

    >Problemem banków jest to, że Klient może korzystać z kilku.
    >i korzystać tylko z części oferty.

    Oczywiscie. Mbank nie ma lini debetowej, a Lukas ma jedna z najciekawszych