  • Data: 2003-08-28 22:38:22
    Temat: Re: lukasa konto na skrzynce...
    Od: "janke" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > To prawda. Potem juz sie placi, ale i tak b. tanio wychodzi KK.

    dzieki za opinie. ale piszesz ze tanio wychodzi KK - ja wlasnie bede
    rezygnowal z karty w BZWBK, szukam alternatywy. tania KK w Lukasie jest
    wobec tego:
    - 0 zl za rok po pierwszym roku
    - 28,50pln za rok po dwu latach
    - 38pln za rok po trzech latach
    - 42,75pln za rok po czterech latach
    - itd, itp

    czyli taniej niz w WBK gdzie karta na rok kosztuje 58pln (za KAZDY rok
    uzytkowania)

    ale nie jest juz taniej jesli do tego doliczyc karte dodatkowa, gdzie w
    lukasie kosztuje 47pln, a w WBK 38pln...

    > Mam od ok. 3 lat, jestem zadowolony. Jest to moje podstawowe konto do
    > rozliczen.

    mnie przekonuje oddzial (wplaty za free) i przelewy darmowe. czyli cos co
    mialem w sp.LG - w jednym banku wplata i przelew za darmo - bo teraz musze
    kombinowac: wplata darmo do inteligo i przelew za 0,99 do mbanku gdzie
    dopiero moge dalej "rozlewac" za darmo.

    dzieki Robert za opinie.
    wlasnie przeg;ladam zamowione porownania lukasa z innymi... ciekawie, ale
    chyba jednak bez kredytowki...

    a'propos, jaka jest ciekawa alternatywa dla kredytowej BZWBK zapytam w innym
    watku.

    i wracajac do poczatku nie zwiazanego z tematem:
    > aha - nie zauwazylem
    cos mi pieprzy w kompie, co wlacze to inna data, inna godzina - wirus jaki
    czy co ??

    pozdrawiam
    zbyszko janke