  • Data: 2002-08-18 15:26:08
    Temat: Re: lukas.... czy to jest ok?
    Od: Dawid Lorenz <e...@m...org> szukaj wiadomości tego autora

    "Negatyw" <n...@N...o2.pl> wyznał(a):
    > Jestem w Lukasie od niedawna.
    > Zauwazylem jednak jedna przykra prawidlowosc: to raczej bank off-line'owy,
    > niz on-line'owy.
    > Wplacam siano w siedzibie - bankomat widzi (rzekomo) po polnocy, z poziomu
    > witryny widze te srodki dopiero po 12 nastepnego dnia. Dla mnie, to
    > kompletne dziadostwo.

    a naciskasz przycisk "Aktualizuj"? chyba nie...

    > Prowadzenie konta jest jednak darmowe, przelewy tez, nie zadaja deklarowania
    > kwoty wplywajacej co miesiac, regularnosci itp - to ich ratuje.

    ja mam tam konto chyba jeszcze krócej niż Ty, ale jak dotąd jestem
    mile zaskoczony (choć też się spodziewałem większej off-line'owości).
    przejrzyj sobie wątek "Lukas - aktualizacja sald do bankomatow" z
    8.08.2002.

    --
    [del] * http://dawid.evad.lorenz.from.zielona.gora.adl.pl