    From: "Damian" <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: lukas bank - visa classic rezygnacja
    Date: Sun, 16 Sep 2007 16:59:11 +0200

    > Wiesz, są klienci, którzy nie lubią "upierdliwości" i wchodzenia im na
    > siłę w tyłek. Jak klient chce zrezygnować z jakiejś usługi, bank powinien
    > to zrozumieć i uszanować decyzję klienta a nie na siłę zmuszać go, by
    > decyzję zmienił.

    tak, ale ten sam bank wykazuje sie upierdliwoscia, nie odnawiajac karty,
    ktora byla nie uzyta przez ostatnie 6 miesiecy...
    po jakiego grzyba? mam karte, mam, zaplacilem wiec wara
    mnie spotkala taka sytuacja, z racji duzego limitu w lukasie , ich karta
    lezala i czekala na okazje wieksze, obrot robilem w citi -za co mam karte
    free,
    nagle dostaje pismo od jakiegos tam kierownika z lukasa "ze karty nie
    odnowia, prosimy korzystac z innych produktow banku.."
    nawet pracownicy lukasa w placowce nie mogli uwierzyc ze mozna tak
    sformulowac list do wieloletniego klienta

    to jedyny raz kiedy lukas zawiodl wiec do ich kart juz nie podchodze (wtedy
    jedna po mojej interwencji wyrobili mi, ale ostatecznie ostatnio
    zrezygnowalem)