  • Data: 2002-10-02 05:21:53
    Temat: Re: lokaty (wklady) oszczednosciowe?
    Od: tan <t...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Flowera wrote:

    > dzieki chodzi mi dokladnie o oszczedzania na wlasny dom (ok 2-3 tys mies)
    > (patrzylam na oferte pekao sa i oni maja jakies
    > kasy oszczednosciowe ale tam oprocentowanie 2,21!!!! to chyba malo choc sa
    > mozliwe ulgi podatkowe
    > dzieki!!!!

    Jesli chodzi o kasy mieszkaniowe, to pieniadze tam zgromadzone
    sa bardzo nisko oprocentowane, ale po zakonczeniu oszczedzania
    w takiej kasie otrzymujesz rowniez bardzo nisko oprocentowany
    kredyt.
    Poza tym pieniadze tam zgromadzone mozesz odpisac od podstawy
    opodatkowania (tak bylo do zeszlego roku. Czy w tym tez to
    obowiazuje tego nie wiem:))

    pozdrawiam - tan

    chcesz do mnie napisac
    wytnij "nos." z adresu: