  • Data: 2003-12-17 09:45:24
    Temat: Re: lokata w banku bez RORu
    Od: Azazell <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michal 'Amra' Macierzynski wrote:

    >Lukas tez. Ogolnie banki robia rachunek techniczny, ktory funkcjonuje
    >jedynie w czasie trwania lokaty.
    >Cos mi sie wydaje, ze pracownik Rafiego sciamnial, zeby moc pochwalic sie
    >przed szefami nowym kontem...

    z tego co wyczyta?em na ich stronie to to konto do lokat jest bezp?atne...
    przy czym nie jest to stricte konto osobiste tylko takie w?as'nie do
    trzymania lokaty. zreszta; z dos'c' ne;dznym oprocentowaniem.

    --
    z pozdrowieniami
    Azazell

    - Na litos'c' boska;, królowo - zachrypia? - czyz. os'mieli?bym sie; nalac' damie
    wódki?
    To czysty spirytus.