  • Data: 2003-12-22 12:56:01
    Temat: Re: lokata w banku bez RORu
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Kto Ci powiedział że w Nordei trzeba mieć ROR aby założyć lokatę.
    > Z tego co wiem zakładają rachunek ( nioprocentowany i bezkosztowy) do obsługi
    > lokat - techniczny na który dokonujesz wpłat a potem z niego wypłacasz.
    > Oprocentowanie nie najgorsze

    Większość banków oferuje wyżej oprocentowane lokaty, które można założyć tylko
    przez kanały zdalne (net lub telefon). Tak więc, Nordea oferuje wysokie
    oprocentowanie dla lokaty e-depozyt. Ale do jej założenia potrzebny jest ROR z
    dostępem przez net. Bo tylko tam można ją założyć.
    Normalne lokaty w Nordei (z niższym %%) da się założyć w placówce.
    Jedyny bank, w którym można założyć lokatę przez sieć i mieć tam do niej wgląd
    to MultiBank.