  • Data: 2002-02-06 21:09:15
    Temat: Re: ktory bank najlepszy dla firmy ?
    Od: "jo44" <j...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kazow" napisał w wiadomości ...
    | chodzi mi dokladnie o konto w euro i wplaty z zagranicy , ktory nbank jest
    | najlepszy?

    Zaden z wynalazkow typu mBank, Inteligo etc.
    Czyli: "marmurek", a wiec PKO jedno i drugie,
    BPHPBK, BZWBK, KB - wybrac musisz
    sam. Najlepszy bedzie ten do ktorego bedziesz mial
    najblizej. Jak zalozysz w firmie Home Banking,
    Homecash, czy jak to tam beda zwali, nie bedziesz
    nawet musial do nich chodzic zbyt czesto.
    Oplaty wszedzie sa tak naprawde podobne, podobnie
    jest z kursami. Oszukiwac, wbrew niektorym tu opiniom,
    nie oszukuja. A ze od czasu do czasu cos Cie zdenerwuje -
    bez tego byloby nudno, a zreszta "niech pierwszy rzuci
    kamieniem, kto jest bez winy". (Czy jakos tak podobnie).

    JO