    From: 0xCA <s...@s...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: kto mu wpłaci szybciej coś na konto
    Date: Sun, 01 Mar 2009 00:41:09 +0100

    Aleksander Prokop wrote:

    > tym niby śmiesznego? To tak samo jak ze wzrostem - bracia
    > Kaczyńscy na przykład są z racji swego nikczemnego wzrostu
    > bardzo śmieszni, a wyższy od nich o cały centymetr Kwaśniewski
    > zabawny z tego powodu, ani z jakiegokolwiek innego, nigdy nie był.

    Zabawne jest jak wszyscy po kolei się kompromitują powtarzając
    bezsensowne brednie. Pierwszy raz stwierdzenie, że Kwaśniewski jest
    wyższy od Kaczyńskiego o 1cm padło w programie... Kuba Wojewódzki! Kuba
    jaki jest, wszyscy wiemy. To że w programie przegina w różne strony i ma
    luźne podejście do życia i faktów, też należałoby wiedzieć.

    Ale Pan Ziemkiewicz usłyszy coś, gdzieś i już staje się to jego mottem
    życiowym. W gwoli informacji, Kaczyńscy mają 168cm, Kwaśniewski 172cm.
    Diabeł tkwi w szczegółach, a powtarzanie kłamstw to czyste buractwo.

    P.S. Nie jestem ani fanem Kaczyńskiego, ani fanem Kwaśniewskiego. Jestem
    fanem prawdy, a nie kłamstwa kierowanego w stronę przeciwną.

    0xCA