    Date: Thu, 13 Mar 2014 20:24:19 +0100
    From: z <...@...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt rodzina na swoim a podatek

    W dniu 2014-03-13 19:46, Piotr Gałka pisze:
    > Uważam, że poziom głupoty urzędniczej musi przekroczyć pewną barierę
    > (nie umiem określić jak do niej daleko)

    Jako 40-latek z maturą mogę stwierdzić że granica została przekroczona
    już kilka lat temu!!!

    A może jestem w garstce "elytarnych" wybrańców z nadprzeciętnym ilorazem
    inteligencji?
    Sądzę że wątpię :-)

    PS. Ile już było dyskusji. Ilu mądrych ludzi się już na ten temat
    wypowiadało... Naprzeciwko jest tylko uparte dążenie urzędasów do
    uciułania kilku złotych do budżetu kosztem kilkunastu które się przy tym
    straci.
    Ludzie!!! Czego was teraz uczą na tych studiach?

    PS. 2. To nie jest jakaś reforma ustrojowa, przed którą rzad musi
    uciekać w obawie o słupki, to nie jest jaki dylemat moralny o który
    można toczyć wojny ideologiczne.
    To jest po prostu odrobina zdrowego rozsądku i znajomość matematyki na
    poziomie podstawówki. Nawet tego nie da się zrobić "nic nie mogę..." :-(