  • Data: 2007-03-02 15:48:05
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie bez stalych dochodow
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    jerry wrote:
    [...]

    > ogolnie to jakies 2 lata
    > z tymze te umowy to tak bardziej w kratke
    > czasem mam np.kilka w miesiacu (od roznych firm) a czasem pare miesiecy
    > przerwy i jedna wieksza jest potem
    To pogarsza sprawę, ale trudno mi wyrokować jak bardzo.
    > O kontynuacji wspolpracy mysle ze moga, tylko o minimalnych zarobkach
    > pewnie nic nie beda chcieli napisac...

    Musisz na pewno przygotować sie na dostarczenia zaświadczenia o
    "niezaleganiu", pita za zeszły rok, i umów z rachunkami.
    I po prostu przespaceruj się po bankach.
    I jeszcze jedno. Czuję przez skórę, że masz umowy o dzieło z
    przeniesieniem praw autorskich.
    Niektóre banki traktują to zgodnie z literą PIT (~50% kwoty brutto )
    inne jako brutto po zapłaconym podatku (~90% kwoty brutto )na to też
    zwracaj uwagę.

    A poza tym, to chyba musisz przespacerować się po bankach. NIe stoisz na
    zupełnie straconej pozycji, ale na pewno będzie sporo papierków.

    KJ