  • Data: 2007-03-02 12:25:09
    Temat: Re: kredyt na mieszkanie bez stalych dochodow
    Od: "jerry" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:es91cj$d0q$1@kjonca.kjonca...
> [...]
    A wlasciwie z czego to wynika? Bank przeciez ma zabezpieczenie w postaci
    mieszkania ktore kupuje... wiec ryzyka chyba dla banku nie ma? przeciez nie
    wezme mieszkania i nie zwieje za granice ;)

    > Właśnie mnie zniknąłeś.
    > A do autora wątku:
    > Jak długo są te umowy o dzieło ?
    ogolnie to jakies 2 lata
    z tymze te umowy to tak bardziej w kratke
    czasem mam np.kilka w miesiacu (od roznych firm) a czasem pare miesiecy
    przerwy i jedna wieksza jest potem
    > Czy firma(y) z którą współpracujesz, może podpisać takie oświadczenie, że
    > będzie z Tobą kontynuować współpracę ?
    O kontynuacji wspolpracy mysle ze moga, tylko o minimalnych zarobkach pewnie
    nic nie beda chcieli napisac...

    Ale jak pare lat temu staralem sie o karte kredytowa to nie dostalem
    normalnie (po przedlozeniu papierow o wysokosci zarobkow z 3 ostatnich
    miesiecy od pracodawcy), dopiero jak wrzucilem na lokate w formie
    zabezpieczenia 3x limit karty ktory chcialem to dostalem ;/

    pozdrawiam