    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 7 Feb 2014 01:06:55 -0800 (PST)
    Subject: Re: kredyt na 10-20% wartości nieruchomości
    From: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu czwartek, 6 lutego 2014 22:26:03 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:

    > jeżeli chcesz kupić a nie masz na to środków to dlaczego nie, jak bardzo
    >
    > niska kwota to jest? banki mają wartości minimalne kredytu hipo

    Myslę, że to byłoby w granicach 50-100tys. Chciałbym to dosyć szybko spłacić w 2-5
    lat. Mógłby to być też kredyt długoterminowy ale z możliwością wcześniejszej spłaty
    bez dodatkowych opłat.

    Pytanie czy takie kredyty na krótki okres są dostępne i na jakiego rzędu
    oprocentowanie powinienem się nastawiać w porównaniu do standardowych kredytów
    dłuższy okres.

    której spieniężenie pozwoliłoby na uzupełnienie z nawiązką brakującej kwoty.

    mieszkanie i pozwoli mi w nim jeszcze zamieszkać przez 1-3 miesiące do czasu
    zakończenie przeprowadzki a to pewnie nie będzie łatwe.

    > dlaczego nie, wszystko to kwestia ceny, nie ma problemu ze znalezieniem
    >
    > takiego klienta

    No właśnie, muszę sobie to jakoś zbilansować, czy bardziej się opłaca:
    * wziąć kredyt i ponieść koszty odsetkowe ale kawalerkę sprzedać bez presji czasu
    * czy sprzedać kawalerkę po obniżonej cenie celem znalezienia klienta, który pojdzie
    na wspomniany wcześniej układ