  • Data: 2005-01-16 21:04:36
    Temat: Re: kredyt hipoteczny w mbank czy millenium
    Od: "Wojtek A..K." <w...@r...vline.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "iKinga" <kingaiola(wytnij)@op.pl> wrote in message
    news:cse35a$8ig$1@news.onet.pl...
    > Coz, pewnie moje pytania beda lamerskie, ale mam nadzieje ze nikt mnie nie
    > zje zywcem :)
    >
    > Mam pytanie na co zwracac uwage wybierajac bank - chodzi, jak w temacie, o
    > kredyt hipoteczny.
    > Coz, zaproponowano nam w tych bankach niemal identyczne warunki i nie wiem
    > na ktory sie zdecydowac i co ma tak na prawde najwieksze znaczenie.
    >
    > Jakies rady?
    Tak, owszem.

    Ludzie którzy kupowali od nas mieszkanie mieli przyznany kredyt hipoteczny.
    Warunkiem podpisania umowy było zamknięcie karty kredytowej,
    z której nawet nie korzystali. W ciągu jednego dnia dostarczyli
    poświadczoną kopię dyspozycji zamknięcia rachunku karty.
    Nie wystarczyło to i bank miał zebrać informację o zamknięciu tej karty
    "swoimi" kanałami.
    Przez 3 tygodnie bezskutecznie czekali na podpisanie umowy.
    W końcu w inny sposób zdobyli brakującą sumę.
    Wniosek: Omijać!

    W.A..K.

    .