  • Data: 2004-06-24 21:24:33
    Temat: Re: [kredyt hipoteczny] problemy z uzyskaniem
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Zresztaco za problem brac tam gzie daja najwiecej. Zupelnie nie rozumiem
    > tych utyskiwan

    utyskuje, bo od kilku lat borykam sie z tym samym problemem. banki nie
    wiedza co to sa dochody z tytulu praw autorskich, i nie uwazaja ich za
    normalny dochod. kiedys w jednym z bankow chcieli mi nawet naliczac
    podatek od tych dochodow (taka decyzje wydal radca prawny banku). kiedy
    powiedzialem o tym w skarbowce, bardzo sie zdziwili.

    ostatnio doradca z banku poprosil mnie o dostarczenie tlumaczenia
    (najlepiej od tlumacza przysieglego) polsko-amerykanskiej umowy o
    unikaniu podwojnego opodatkowania, bo zobaczyl ze na formularzu pit
    znajduje sie pozycja 'podatek zaplacony za granica'. no jaja sobie
    robia po prostu.

    niektorzy widzac pozycje dochody z tytulu praw autorski po prostu nie
    zaliczaja ich do dochodow i tym samym drastycznie zmniejszaja moja
    zdolnosc kredytowa. ci, ktorzy je zaliczaja, zadaja tlumaczenia umow
    przez tlumacza przysieglego na moj koszt.

    trzeba mi bylo hurtownie wodki prowadzic a nie ksiazki pisac ;-)

    jacek