    From: Human Being <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt hipoteczny a sytuacja majatkowa
    Date: 28 Apr 2004 07:03:12 GMT
    Sender: p...@p...onet.pl@zp242.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia 4/27/2004 9:00 PM, Użytkownik gb napisał:
    > Ktore z bankow nie wymagaja cyckicznych oswiadczen majatkowych po
    > zaciagnieciu kredytu hipotecznego? Wiem, ze PKO BP trzeba co pol roku skladac
    > oswiadczenie o dochodach, ale strony innych bankow milcza o tej kwestii. Czy
    > gdzie indziej jest to oswiadczenie, pit czy tez cos innego?

    Nic mi nie wiadomo, że trzeba to robić co pół roku, a właśnie w tym
    banku mam kredyt hipoteczny. No chyba, że w ciągu ostatniego czasu coś
    się zmieniło. Owszem, zostałem poinformowany, że będę musiał złożyć
    takie oświadczenie w przypadku zmiany pracy żony, czy zmiany profilu
    bądź formy działalności (prowadzę własną DG) i tyle.

    Inna sprawa, że sam nie dopytałem dokładnie. No cóż chyba trzeba
    będzie zadzwonić do nich i upewnić się.

    --
    Pozdrawia,
    P.I.T.E.R.: Person Intended Troubleshooting and Efficient Repair

    2004-04-27 | 10:47