  • Data: 2010-08-10 18:18:05
    Temat: Re: kradzieze z kont na dowod?
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli (co zakladam zsprawdzono przed rozpowszechnieniem informacji)
    > pracownik wprowadzil do systemu nowy numer dowodu i taki dowod
    > faktycznie zostal wystawiony - to znaczy, ze kant odbyl sie poza
    > bankiem. Co innego, gdyby pracownik wprowadzal nieistniejacy
    > (sfalszowany) numer dowodu - wtedy moznaby domniemywac, ze nie widzial
    > takiego dokumentu na oczy.
    >
    > Tu nie pisza o falszowaniu dowodow a o kradziezy tozsamosci.

    Tu pisza o wyciaganiu kasy z kont bankowych:)
    Pomysl tylko, jak masz dostep do fizycznej teczki/segregatora/file (wybierz
    sobie) danej osoby to jaki jest problem z "podpieciem" sie do takiego konta?
    Wierz mi, p[racownik banku, nawet kasjer ma up[rawnienia w systemie, by np.
    zrobic przelew, wyplacic kase... doslownie moze zrobic z zawartoscia konta
    co tylko chce. Bank takich informacji nie ujawni bo to tajemnica bankowa.
    Wiec pozostaje wierzyc, ze to gangi z rumuni...