eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikonto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie) › Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
    From: "Krzysztofsf " <k...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto osobiste.. czyli jak nie powinno być w żadnym banku (długie)
    Date: Sat, 5 May 2007 06:08:43 +0000 (UTC)

    melitta <n...@a...pl> napisał(a):

    > Jak często się na tę datę patrzy? Nic
    > to, miałam swoją kartę, tyle że jej termin też mijał 30.

    No.... ja zawsze patrze na date, zeby wiedziec kiedy mija termin, zeby sie zapytac
    wczesniej, czy karta jest wystawionw, zeby ewentualnie moc zrezygnowac z uslug w
    takim czasie, zeby nie byc obciazonym kosztami wystawienia nowej karty.

    ciach

    > Powiedzcie w którym tak jet ale jednocześnie tak nie jest? Bo generalnie
    > usługi Lukasa mi odpowiadały. Gdzie znajdę podobnie, tylko w lepszym
    > wykonaniu.
    >
    > pozdrawiam po weekendowo
    >
    > melitta

    Musisz sie nauczyc z nimi wspolpracowac - i tyle. Zaden bank nie bedzie myslal za
    ciebie. Gdybyscie z wyprzedzeniem zainteresowali sie nowymi kartami, mielibuyscie je
    wyslane na wskazany adres lub uzgodniony odbior w oddziale.