  • Data: 2006-11-06 09:11:14
    Temat: Re: konto internetowe z roznymi prawami
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > czy istnieje takie konto internetowe, ze pełne prawa ma tylko wlasciciel (1
    > z mieszkancow), a inni mieli dostep w trybie podgladu? (kontrola, zaufanie
    > itp)
    >
    > chodzi o internetowe konto prywatne, "korporacyjnego" zaden bank nam nie
    > załozy

    witam
    tak sie akurat sklada, ze jestem w zarzadzie WM, mamy konto w BZWBK,
    moze nie jest najtansze, ale spelnia nasze wszelkie oczekiwania....

    jezeli nie mozecie sobie zalozyc konta dla podmiotu gosp. to w tym samym
    banku mozna zalozyc zwykle konto osobiste np. na jednego z mieszkancow...
    jednak taka opcja wystepuje w zasadzie w kazdym banku internetowym:

    wlasciciel konta otrzymuje od banku login i haslo, korzystajac z ww.
    mozna sie na konto zalogowac i przegladac jego historie, natomiast aby
    wykonac operacje bankowa np. przelew nalezy znac kod (system znany i
    lubiany), moze byc to kod z listy hasel jednorazowych lub wysylany sms-em

    kody lub tel. na ktory przychodzi sms jest w posiadaniu wlasciciela
    konta i tylko on moze autoryzowac operacje, ktore moze zobaczyc kazdy
    kto zna login i haslo, a wiec nalezy takie konto zalozyc, mieszkancom
    podac login i haslo, natomiast operacje bedzie wykonywal TYLKO
    posiadacz, a wszyscy zainteresowani beda widziec co sie na rachunku dzieje

    bedziecie musieli miec niesamowite zaufanie do posiadacza konta, bo on
    bedzie mogl je w kazdej chwili zlikwidowac i zniknac z kasa!!!

    --
    pozdrawiam
    RobertS