  • Data: 2004-10-14 14:41:17
    Temat: Re: konto firmowe
    Od: "Doktor Plama" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł

    Użytkownik "Adam" <boxik(wytnij)@poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ckl3i4$j1b$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam szanownych grupowiczów
    > W związku z rozpoczętą działalnością gospodarczą (s.c.) zmuszony jestem
    > założyć konto firmowe.
    > Ofert na rynku bez liku a chciałbym wybrać coś co mi będzie pomagać a nie
    > przeszkadzać w prowadzeniu działalności.
    >
    > Najważniejsze dla mnie jest wg kolejności:
    > - dostęp do rachunku przez internet
    > - normalne (czyt. niskie) opłaty (prowadzenie rachunku, przelewy, wyciągi,
    > itp.)
    > - dobre rozwiązania przy przelewach zagranicznych (Wielka Brytania),
    >
    > Polećcie gdzie warto, lub gdzie w żadnym wypadku udawać się nie
> [...]

    ja polecam Multibank - prowadzenie rachunku to mały koszt, wszystkie
    przelewy gratis!!!!
    rachunek mozesz założyc poprzez stronę www.rachunek.er.pl
    za założenie rachunku i wplacie 200pln dostaniesz 20pln
    po czym wszystko możesz wyjąć...

    --
    www.rachunek.er.pl - załóż rachunek w banku - dostaniesz 20zł