    From: "obserwator" <r...@m...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto INTELIGO
    Date: Tue, 7 Dec 2004 19:14:45 +0100

    Użytkownik Mirek <b...@a...pl> w artykule
    news:cp498m$prd$1@nemesis.news.tpi.pl napisał...

    > Niestety nie.
    > Ja założyłem konto 2 listopada, oddzwonili do mnie, następnie czekałem
    > na przesyłkę która przyjechała 29 listopada - wtedy też wieczorem
    > aktywowałem konto, odrazu przelałem ponad 100 zł na to konto.
    > Pieniążki doszły 30 listopada, a 1 grudnia pobrali mi 99 gr za karte i
    > 4,99 za prowadzenie konta za listopad (które tak naprawdę miałem tylko
    > 1 dzień w tym miesiącu).
    > Złożyłem reklamację i czekam - mają w ciągu 5 dni rozpatrzyć.

    Dzieki za odpowiedzi.

    Mi na infolinii powiedziano, ze konto jest aktywowane w momencie wykonania
    jakiejkolwiek operacji na koncie. Czyli jesli dokonales wplaty 100zl, to
    uznali to za 1. operacje. Tylko dlaczego pobrali 4,99zl jesli saldo wynosilo
    ponad 100zl?

    Jak widac jest kilka wersji, kazdy mowi co innego i wszystko to jest jak
    maslo maslane.

    Co do salda, powinno byc saldo srednie (suma sald na koniec kazdego dnia w
    m-cu podzielona przez ilosc dni) w wysokosci 100zl. Jesli dzis mamy na
    koniec dnia saldo 0zl, jutro powinnismy miec 200zl. Tak to dziala podobno.

    Pozdrawiam obs.