    From: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto INTELIGO
    Date: Tue, 7 Dec 2004 14:54:11 +0100

    Użytkownik Mirek <b...@a...pl>
    w wiadomości <news:cp498m$prd$1@nemesis.news.tpi.pl> wstukał:

    > Niestety nie.
    > Ja założyłem konto 2 listopada, oddzwonili do mnie, następnie czekałem
    > na przesyłkę która przyjechała 29 listopada

    I tego dnia *najwcześniej* zawarłeś umowę

    > - wtedy też wieczorem aktywowałem konto, odrazu przelałem ponad 100 zł na to konto.
    > Pieniążki doszły 30 listopada, a 1 grudnia pobrali mi 99 gr za karte i
    > 4,99 za prowadzenie konta za listopad (które tak naprawdę miałem tylko
    > 1 dzień w tym miesiącu).

    Nie za listopad tylko za miesięczny okres -- nie wiedzieć czemu (ale to u
    nich typowe) liczony od daty wniosku (2 listopada), zamiast daty zawarcia
    umowy, -- od 2 grudnia do 1 stycznia

    > Złożyłem reklamację i czekam - mają w ciągu 5 dni rozpatrzyć.

    I bardzo dobrze, ponieważ mogliby pobrać dopiero za okres następny (29
    grudnia -- 28 stycznia) jeśli średnie saldo za okres 29 listopada -- 28
    grudnia byłoby <100PLN

    --
    Inside the AS/400, Mr. Soltis: The reason the AS/400 is the most ++
    successful multi-user business computer ever made is that it meets