    From: "Iwona" <l...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kociaki syberyjskie
    Date: 3 Feb 2004 17:40:13 +0100

    Do wszystkich!
    Szanowni Państwo,
    Przykro mi bardzo, że naruszyłam Wasze zasady. To moja niewiedza a więc i moja
    wina. Przepraszam wszystkich urażonych i obrażonych i oburzonych moim "SPAMem".
    Więcej tutaj o kotkach nie będzie.

    "A może ktoś chce, aby mu logo zaprojektować?" - żartuję oczywiście!!!!
    Trochę radochy na co dzień życze, trochę więcej poczucia humoru!
    Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie, mimo wszystko i macham ogonkami moich
    kociaków, nawet do tych którzy ich nie chcą bo mają psychiczną alergię na
    koty!!!! A na koniec slogan cytat, (fuj, będę mało oryginalna, ale
    trzeba): "ludzmi jesteśmy"! I inne pewnie dobrze wam znane z matury: "Błądzić
    jest rzeczą ludzką"... Natomiast zastanawiam się jaką "rzeczą", czyją cechą
    jest "wyżywać się" poprzez maile z wirausami, zapychanie skrzynki wielkimi
    mailami...???

    Pa, pa, do nie usłyszenia.
    Iwona
    PS. Na tej mojej stronie www nie ma aktualnych danych, czyli np. moich
    ostanich prac, bo tą strona już się nie zajmuję, wkrótce wygaśnie ale
    oglądajcie, prosze bardzo! A jak się wam podoba moje zdjęcie? Czy wyglądam jak
    jędza i głupia baba?