  • Data: 2019-08-02 12:42:52
    Temat: Re: karty wielowalutowe
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > "Start-up Revolut założyli dwaj Rosjanie"... Umówmy się, że 8 na 10
    > startupów wcześniej czy później pada...
    > Rosjanie? Hmmm... To może po te gwarancje do Rosji?

    Z tego powodu na koncie Revolut mam środki jedynie bezpośrednio przed planowanymi
    transakcjami kartą. Poza tym nie wykorzystuję i nie zamierzam korzystać z ich
    produktów inwestycyjnych.

    > sposób zarządzania ludźmi w Revolut jest poddawany
    > międzynarodowej krytyce i według doniesień prasy bardziej przypomina
    > feudalny folwark niż przedsiębiorstwo XXI wieku[23][16]. Firma słynie z
    > braku kultury pracy i dużej rotacji pracowników[5][24].

    To samo można powiedzieć m.in. o wszystkich firmach kurierskich w Polsce, również o
    wielu korporacjach. Oczywiście nie popieram takiego traktowania pracowników. Tylko
    jeśli klient oczekuje taniej, dobrej usługi to firma się do tego dostosowuje.
    Kapitalizm z wszystkimi jego zaletami i wadami.