  • Data: 2005-07-06 09:23:45
    Temat: Re: karty polskie za granica
    Od: Pyciu <p...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2005-07-06, Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl> wrote:
    >>Jakie wziac ze soba, czym placic?

    Z moich doswiadczen w EU: bierz co masz, nie bedzie problemow.
    Dla pewnosci przed tankowaniem zapytaj czy akceptuja Twoja karte.

    > To IMHO powinno być napisane małymi literami: ec.
    > Zasadniczo jest to skrót od eurocheque - euroczeków czyli czeków

    hmmm ... mnie sie zdaje, ze to skrot od Electronic Cash :-)
    System obslugujacy szereg operatorow kart platniczych i "bankomatowych".

    Generalnie w Niemczech jesli bankomat ma logo EC, to wiekszosc
    wydanych tu kart obsluzy bezprowizyjnie :-)

    pzdr.
    --
    Jarek
    *Jak pchly skacza mysli z czlowieka na czlowieka. Ale nie kazdego gryza.