  • Data: 2003-05-07 12:51:48
    Temat: Re: karty kredytowe
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b9anrq$7b4$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Pod uwagę wziąłem KK Lukasa (normalną i promocja dla e-konta pro) i mB: VE
    > VC.

    > LB VC+ 57zł w drugim roku (posiadacz e-konta pro, do których się
    zaliczam),

    oto właśnie WF i Glenn wylali mi wiadro wody na rozgorączkowaną głowę - NIE
    MA żadnej promocji przy wznowieniu VC LB i trzeba płacić 57zł/każdy rok.
    A zatem chyba telefon do lukaslinii, rezygnacja ze wznowienia i wniosek w
    mBanku o
    niebieską KK VE (ta jest dla mnie teraz najkorzystniejsza).

    Jakie mogą być efekty tego, że jest płaska? - np. niemożność zapłacenia nią
    w taxi, co jeszcze?

    Zbig.