    From: mantodeus <N...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta do placenia przez internet?
    Date: Mon, 21 Feb 2005 10:33:48 +0100

    Wojciech Nawara napisał(a):

    > bo jest dobre i tanie, a z odrobiną pomyślunku dodatkowo bezpieczne jak
    > eKarta
    >
    > plus możliwość zamawiania sobie co parę miesięcy nowej karty z nowym
    > numerem (jeśli ktoś się boi o numer swojej karty) za niecałe 1,50

    teraz rozumie:)

    czyli podsumowujac. rozszerzam moje konto o inteligo (akurat tak sie
    skalada ze mam konto w bp:) gdzie zakladam dodatkowe konto z karta (visa
    electron?) tylko do rozliczen przez internet (na ktore przelewam kase
    gdy tylko chce cos kupic przez internet). tak?

    p.s. a czy jesli nie bede mial wystarczajacej kwoty na tym koncie a
    przyjdzie polecenie przelewu (np spowodowane przez kradzieja) to bank
    nie obciazy mnie tak jak to jest przy zwyklych kartach kredytowych?
    (chyba sie wybiore do banku po regulamin)