  • Data: 2008-07-01 10:24:37
    Temat: Re: karta debetowa/bankomatowa Eurobanku
    Od: "RobertS" <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Nie zawsze,
    nowe płaskie debetówki z czipem autoryzowane sa pinem (chyba - nie mam
    takiej)

    jezeli karta (jakakolwiek) ma chip to prawie zawsze autoryzowana jest
    PINem - mam kilka takich kredytowek i podpisuje tylko na stacjach Jet i w
    MM, w innych miejscach PIN

    ale plaskie debetowki (bez chipa) zazwyczaj byly autoryzowane pinem dlatego
    zaskoczylo mnie to co napisales...ale widac sa wyjatki od regul ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS