    From: "BJ" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jednorazowy przelew za granice
    Date: 20 Feb 2005 13:22:34 +0100

    >     Chyba taniej nie znajdziesz.
    > Generalnie: złodziejstwo.

    Dajcie spokoj... czym to wogole jest podyktowane?! Nie dosc, ze maja moje
    pieniadze, to zdzieraja za przelew zagraniczny takie sumy.. jakby niewiadomo
    jaka filozofia bylo przeliczenie waluty!? Szczegolnie teraz kiedy to
    automatyczny przelicznik walut moze byc aktualizowany co do sekundy... paranoja.

    Niezle, to jakbym chcial robic przelewy za drobne zakupy produktow
    zagranicznych przez internet, ktorych nie dostane w Polsce a ich cena nie
    przekracza 20EUR, to narazie sobie moge tylko pomarzyc.. albo za przelew
    wylozyc kwoty kilkakrotnie wyzsze za wartosc samego towaru :/ totalnie chore

    pozdrawiam grupowiczow i dzieki za info mimo, iz mnie nie zachwycilo