  • Data: 2003-10-18 12:07:31
    Temat: Re: jaki e-bank wybrac?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarecki" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bmqr2a$n5r$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > <ciach>

    > podziękkowania dla wszystkich którzy wzięli udział!,
    > ale szanowni grupowicze ! z tego nic dla mnie nie wynika!

    Alez wynika, wynika...
    Wynika, ze nikt za ciebie nie wybierze

    > utrzymanie ROR kosztuje mnie min. 3zł/m-c + 140,- za linię kredyt/rok
    > = 176zł, nie licząc przelewów i zleceń stałych (ok 25,-/m-c),
    > powiedzmy daje to razem ~500zł rocznie za korzystanie z konta !!!

    To teraz podajesz takie szczegoly i masz pretensje, ze nikt ci wczesniej
    konkretow nie rzucil?

    > ludzie czy świat zwariował ???

    Nigy zbyt madry nie byl, ale zeby zaraz zwariowal...;-)

    > może podliczie koszty utrzymania e-kont ?

    IMHO ROR w PKO BP lepiej zostaw. Koszty niewielkie a duzo placowek i
    bankomatow. W przyszlosci mozesz zachciec jakiegos ekstra kredytu (np.
    samochodowego) a dla swoich klientow PKO BP ma lepsze warunki.
    Zaloz konto np. w mBanku (koszty 0,00zl oprocentowanie 3,00% i 3,90%) i
    ustaw sobie stale zlecenie na przelewanie co miesiac wiekszosci srodkow do
    mBanku. Wszystkie przelewy i stale zlecenia rob z mBanku - koszty 0,00zl.
    Ewentualne polecenia zaplaty za to w PKO BP - koszt 0,00zl
    Przed uplywem terminu odnowienia kredytu w PKO BP zalatw go sobie w (lub
    przenies do) mBanku - koszty 70zl/rok przy 7000 kredytu.
    W ten sposob koszty utrzymania w PKO BP spadna ci do 3,00zl (prowadzenie)
    +1,00zl (zlecenie stale do mBanku) na miesiac a pozostaniesz ich klientem, z
    dobra (mam nadzieje...) historia rachunku.
    W mBanku koszty 0,00zl chyba ze potrzebujesz papierowych potwierdzen
    przelewow. Takowe kosztuja 5,00zl sztuka!

    Mozesz tez zalozyc konto w ePKO BP zamiast mBanku. Kosztuje 9,00zl/mc wiec
    tanie nie jest ale za to srodki na obu kontach masz osiagalne bez prowizji w
    najwiekszej sieci bankomatow. Potwierdzenie przelewu kosztuje 2,00zl.
    Kredytu nie ma, ale jest debet dopuszczalny.

    Tandem PKO BP + Intelgo IHO bez sensu bo w Intelgo zlecenia stale tez sa
    platne po zlociszu.

    > I na koniec muszę to napisać: jak zwykle na newsach - zamiast
    > konkretów - dyskusja w wątku nie na temat :-(

    Taki urok newsow. Pisanie jest dobrowolne wiec kazdy pisze co chce...;-)
    --
    Pozdrowienia