    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaka karta paliwowa dla kierowcy?
    Date: Sat, 4 Jan 2014 14:18:13 +0100

    "RobertS" la78pr$2pb$...@s...man.poznan.pl

    starych warunkach (min. dochód 1 tys i jedna

    Dzięki za info.

    > ale to już żadna rewelacja....nikt już nie daje cb na sensownych warunkach?

    Dla mnie daje -- bezpłatny limit. :)
    [czyli nie każdemu Mille wypłacił wyprawki
    -- pocieszenie po zwolnieniu z pracy...]

    Wszystko kiedyś kończy się. Ale zapewne za
    jakiś czas banki znów sypną jakimiś promocjami.

    Dla mnie:

    -- BPH, Citi, Inteligo, PKO BP SA, Meritum, Mille, Rajfi to dobre banki
    -- BGZ, BZ WBK KB, PeKaO SA to złe banki

    I trzeba (IMO) cieszyć się ze swego rodzaju przygody -- my
    daliśmy przetestowanie, banki nam dały pożywienie. ;) Warunki
    (zazwyczaj) były jasne, zapłata imo godziwa (ani banki nie
    przesiliły się, ani my nie pracowaliśmy za freeko) nikt
    (z banków) nas nie zmuszał, nikt (z banków) nas nie
    odganiał, tylko niektórzy (spoza banków) straszyli...

    Ci, którzy lubią ,,hazard'' mogą zainwestować w zakładanie
    kont premiowane wysokimi nagrodami -- w Wiewiórki chociażby.

    Ja Bogu (i bankom też) dziękuję za możliwość dorobienia. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'