  • Data: 2003-01-05 22:56:00
    Temat: Re: jak policzy
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Hello blad!

    04 Jan 03 17:39, blad -> do All:

    b> podawanie

    b> no popatrz, mój durny excel97 chce to mieć jako
    b> =0.2*ZAOKR(A1|0)
    b> a round oraz znaczek ; przed zerem mu sie nie podobają

    Jak wpisujesz formule w 97PL to zgoda - musisz wpisac ZAOKR, bo z klawiatury
    nie przyjmie, ale jesli masz stworzony arkusz w wersji angielskiej to możesz
    wczytac go do 97PL i sam przetłumaczy ROUND na ZAOKR, SUM na SUMA itd.
    - "kod operacji" jest niezależny od wersji językowej by mozna bylo wczytac
    arkusz stworzony w innej wersji.

    Chętnie używam excela 3 (bo miesci sie na dyskietce i moge go odpalic na
    dowolnym komputerze w zasiegu - bez łażenia z laptopem), ale mam tez na
    stacjonarnym 97PL i zapewniam, ze czyta (z jednoczesna translacja na PL) pliki
    3.0 (English).

    Co do separatora, to zależy jaki znak ustawiłeś w "Ustawienia Regionalne"
    (Panel Kontolny) jako tzw. "Separator Listy".
    Ja mam wstawiony ";" (który uważam za wygodniejszy i jednocześnie bardziej
    "swojski" niż "pipe").

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-