    From: kranu <k...@l...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jak otrzymać KK Polbank-Era
    Date: Fri, 10 Apr 2009 16:15:25 +0200

    kranu pisze:
    > Wg. Pani w oddziale mogę się za miesiąc znowu ubiegać o tą kartę i się
    > zastanawiam czy to ma sens, tzn. czy coś się zmieni w ich podejściu do
    > mnie po tym czasie i czy ja mam jakiś wpływ na to.
    > Może tym razem lepiej przynieść zaświadczenie o dochodach? Wnioskować o
    > niższy limit czy najlepiej o maksymalny bo i tak dadzą tyle ile chcą? W
    > Erze chyba jestem już z 10 lat - najpierw abonament, a teraz tak-tak,
    > pewnie lepszy byłby abonament ale zmieniać nie mam zamiaru w obliczu
    > obecnej wojny między pre-paid ;)

    Postanowiłem podpytać co nie co na ich infolinii Polbank24.
    Zadzwoniłem, poczekałem, połączyłem się z konsultantem powiedział, że
    mnie odpowiednio przełączyć i usłyszałem sygnał zajętości..
    Ok, zdarza się, dzwonię jeszcze raz, czekam, wybieram innego
    konsultanta, mówi mi, że mogę od razu się ubiegać ponownie o kartę, ja
    na to, że wg. oddziału dopiero po miesiącu, a on, że żeby mnie nie
    wprowadzać w błąd przełączy mnie do kogoś bardziej kompetentnego i..
    usłyszałem sygnał zajętości:/
    A dzwoniłem właściwie dlatego, że na maila mi nikt nie odpisał..
    Czy u nich to normalne? Bo jeśli tak, to zastanowię się jeszcze raz nad
    tą kartę bo jeśli się zdarzą problemy i będę musiał coś z nimi w taki
    sposób załatwiać to ja dziękuję bardzo..

    --
    pozdrawiam,
    Kranu