  • Data: 2002-04-21 14:10:20
    Temat: Re: jak dziala VC debetowa?
    Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    AMRA wrote:

    > No wlasnie nie wiadomo. Dlatego jest to pole do przekretow, tak samo jak
    > wykonywanie transakcji ponizej floor limitu.

    > Jesli sie polaczy z bankiem to... normalnie - a jak nie - to mozesz sobie
    > przekrecac bank na ile wlezie :) Najlepiej czyjas karta he he

    1.czyli VC debetowa nazywa sie debetowa tylko dlatego ze rozliczenie
    transakcji
    nastepuje najszybciej jak to mozliwe ?

    2.czyli jesli place VC debetowa nie majac srodkow to pakuje sie w
    niedozwolony debet?

    3.czy banki jakos karaja klienta za przekraczanie dziennego limitu
    transakcji karta wypukla?
    wgryzam sie dopiero w temat kart wypuklych i te dzienne limity wydaja mi
    sie bezsensowne
    skoro te karty z natury stworzone sa to transakcji bez autoryzacji
    online, po co
    w takim razie sa ustalane limity?