eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiistnieja bank w polsce który umożliwia robienie porzelewów IBAN/SWIFT za granice online z domu. › Re: istnieja bank w polsce który umożliwia robienie porzelewów IBAN/SWIFT za granice online z domu.
    From: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: istnieja bank w polsce który umożliwia robienie porzelewów IBAN/SWIFT
    za granice online z domu.
    Date: Fri, 24 Sep 2004 18:21:25 +0200

    Catbert wrote:
    > Jeżeli ktoś jest mało sprawny, tzn. tytuł przelewu poda niejasny dla
    > pracownika M. (piszę o przelewie na kilkaset EUR, nie milion) i nie
    > poda Nru SWIFT (baza banków o określonej nazwie w danej miejscowości
    > i o danym adresie moim zdaniem to szt. 1, zdaniem M. nie) to będzie
    > pytany o to w kolejnych cyklach - przelew w skarajnym przypadku może
    > realizować się i tydzień z powodu tej korespondencji.

    przyznali mi sie na pismie ze to nie jest przelew automatyczny
    tylko jakis humanoid drukuje to sobie w banku i wklepuje do SWIFTa od nowa przy
    okazji zmieniajac co mu sie podoba (np tytul operacji)

    a przy okazji nie wolno w Millennium brac na siebie kosztow obcego banku - ja
    wzialem, obciazyli mnie 140 zl (ryczalt) a potem jeszcze 25 (faktyczne koszty)
    - tą druga oplate po reklamacji zwrocili ale widac jakie bandyckie stawki
    ryczałtowe mają
    *** blad ***