  • Data: 2004-01-14 15:15:10
    Temat: Re: [inteligo] oplata za prowadzenie konta
    Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paweł <o...@U...poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bu1jf2$rqi$...@g...uci.agh.edu.pl...
    > Witam!
    > zlozym wniosek o otwarcie konta 12 grudnia 2003 roku, tego samego snia
    > zadzwonili do mnie w celu weryfikacji, no ale kurier dotarl dopiero do
    mnie
    > 5 stycznia, a aktywacje zrobilem 6 stycznia 2004 r. Dzisiaj dostalem
    wyciag
    > emailem i debet na koncie -5.98 zl. (0.99 za karte + 4.99 za prowadzenie
    > rachunku). Na koncie mialem 1 grosz, ktory przelal mi symbolicznie
    znajomy.
    > TOiP podaje, ze pierwszy miesiac jest darmowy, a oplate pobieraja w drugim
> [...]

    Zadzwilem do nich i zlozylem reklamacje. Konsultantka powiedziala, ze
    zgodnie z regulaminem maja czas na rozstrzygniecie reklamacji 30 dni, ale
    najczesciej robia to w ciagu 5 dni. I teraz nasunelo mi sie takie pytanie:
    gdybym wyslal do nich rezygnacje, to oczywiscie z chwila przetorzenia jej
    zamykaja mi dostep do konta, zablokuja karty, itd, itp. A co by bylo gdyby
    mi juz zamkneli konto i dopiero po tym fakcie rozstrzygneli reklamacje na
    moja korzysc, czy pieniadze trafilyby na konto, ktore podalem w reklamacji?