  • Data: 2005-06-06 16:55:39
    Temat: Re: inteligo nie uznaje reklamacji transakcji zdalnej
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    melipone napisał(a):

    > niedługo jestem użytkownikiem inteligo, ale powiedzmy że zrobiłem sobie
    > subkonto do konta głównego i tam trzymam 'główną' kasę, a na koncie z
    > podpiętą kartą mam niewielką ilość, to czy jestem bezpieczny do tej
    > kwoty na koncie głównym? (kartę kodów mam w bezpiecznym miejscu ;), z

    Jesteś znacznie BEZPIECZNIEJSZY, co nie znaczy 100% bezpieczny.

    Bank będzie odrzucał autoryzacje na kwoty większe niż saldo na rachunku
    głównym, ale jeżeli dostanie OBCIĄZENIE (nie mylić z autoryzacją) to
    ZAWSZE musi je zaksięgować, a ono może mieć niewiele wspólnego z
    wysokością dokonanej autoryzacji (czyt może być dużo większe). Jednak w
    takim wypadku nawet jeżeli nie posiadałbyś w inteligo ŻADNYCH środków -
    powstanie niedozwolony debet, który i tak obciąża Ciebie.

    Oczywiście zawsze pozostaje reklamacja fraudów.

    Jednak w standardowych przypadkach kradzieży numeru karty - "główne"
    środki są bezpieczne.