  • Data: 2002-02-24 12:44:58
    Temat: Re: inteligo czy telepekao 24 dla firmy?
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Pakos wrote:

    > PS. Czy w telepekao 24 pobierana jest opłata za wypłatę z bankomatu?

    Konto firmowe telepekao24 nie umożliwia pobierania gotówki, tylko
    przelewy. Musisz założyć jeszcze np. eurokonto www - i wtedy możesz
    pobierać wypłaty z bankomatów własnych bez prowizji.
    Ale są "ale":
    1. podobno maestro do eurokonta www bank teraz wydaje dopiero po 3
    miesiącach (sic!),
    2. własnie dzięki dyskusji na liscie odkryłem, ze przelewy z telepekao
    do innych żubrów (w tym na eurokonto www) też kosztują 0,1% kwoty
    przelewanej, inaczej niż w normalnych oddziałach gdzie przelewy wewnątrz
    banku są za friko. faktycznie - przynajmniej w TOiP nie ma informacji,
    ze jest inaczej, ale nie jest to dla mnie do końca oczywiste.

    Poza tym używam telepekao i jestem b. zadowolony.

    marcin ha
    --
    Miasta dla rowerów http://rowery.org.pl