  • Data: 2002-02-25 14:56:58
    Temat: Re: inteligo czy telepekao 24 dla firmy?
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    begin --> Mon, 25 Feb 2002 15:15:32 +0100, w
    <a5dhr3$p5u$1@news.onet.pl>, "Darek D?browski" <t...@p...com>
    napisał(-a):

    > niby jakie bzury,
    > papier niestety jest podstaw? życia gospodarczego w Polsce ,
    > możesz to ignorować ale i tak cię dopadnie w swoim czasie.

    To Ci jeszcze raz powtarzam -- to są bzdury, jakoby musiał być
    koniecznie przysłany przez bank.
    A jeżeli papier bęzie potrzebny, to można zamówić pojedyczny wyciąg.

    PS. Przyjdź do mnie z takim papierkiem z pieczątką i wykaligrowanym
    podpisem kasjera z banku, a zostaniesz spuszczony na drzewo, jeżeli
    nie będzie pieniędzy na koncie.