    From: "Mirass" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo....
    Date: Sat, 25 Jan 2003 20:08:01 +0100

    ok ok... wiem że zgode rodziców, ale który jest nalbardziej korzystny... bo
    ja się nie znam na tym za bardzo (wogule sie nie znam)... napiszcie mi czy
    te inteligo przebija te inne.... tzn niekoniecznie e-banki... moze byc
    normalne konto bankowe Junior czy coś takiego...

    prosze o odpowiedzi..../

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org> napisał w
    wiadomości news:b0uida$i2$1@news.tpi.pl...