eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiinteligo.... › Re: inteligo....
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!lublin.pl!news.onet.
    pl!not-for-mail
    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: inteligo....
    Date: Sat, 25 Jan 2003 18:05:33 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 12
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179018134.chello.pl
    Message-ID: <b0ug5c$rck$1@news.onet.pl>
    References: <b0tvat$euo$1@news.tpi.pl> <b0uehi$cb4$1@aquarius.webcorp.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello062179018134.chello.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1043514348 28052 62.179.18.134 (25 Jan 2003 17:05:48 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 25 Jan 2003 17:05:48 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:224995
    [ ukryj nagłówki ]

    Gregory BRZESKI wrote:
    > moge napisac ze swojego doswiadczenia, to pojecie "obsluga klienta"
    > w tym banku jest rozumiane jako "obsluga upartego petenta".

    Piszesz to na swoim przykladzie ;) Przewazajaca ilosc klientow jest
    bardzo zadowolona z konta. Pewnie otwierales terz - kiedy ludzie sie
    rzucali drzwiami i oknami (wirtualnymi ;).
    ale co do jakosci obslugi - jest jedna z wyzszych w bankowosci - w
    ogole (nie tylko wirtualnej). Miejmuy nadzieje, ze w po przejsciu do
    PKO BP jej nie popsuja :)


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1