  • Data: 2002-11-08 23:32:45
    Temat: Re: historii starania się o VC multibanku ciąg dalszy
    Od: "Robert1" <p...@c...cz> szukaj wiadomości tego autora

    > trzeba przedstawić historię karty kredytowej za ostatnie 3 miesiące z
    > pieczątką banku :)

    No to ja mialem podobnie... Zlikwidowalem Citi i zalozylem w Multi.
    Telefon - wystarczy historia r-ku z Citi... Wyslalem. Oddzwonili, ze jest
    bez pieczatek wiec nie uznaja. Wiec znow do Citi po wydruk i pieczatki. I
    znow telefon - nie uznaja, bo r-k byl otwarty po zamknieciu konta w Citi....
    Tak wiec - u mnie podpadli i tyle, konto zamkniete... I bardzo sie dziwili,
    dlaczego chce zamknac skoro sa tacy wspaniali... Jak dotad jedynie Fortis
    dla mnie dziala powaznie i bezproblemowo - mimo strasznych prowizji...

    Pozdr.,
    Piotr