  • Data: 2002-04-05 12:38:48
    Temat: Re: hehe
    Od: "blad" <b...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wall"

    > dla odsetek 0,494999 kwota graniczna=2258,43 :)

    masz racje to bardzo dobra kwota, jesli bank liczy z dokladnoscia do 6
    miejsc po przecinku a potem zaokragla. Pamietam jak kiedys Inteligo
    pokazywala narastajace odsetki z kilkoma miejscami po przecinku ale nie
    pamietam z iloma.

    Ja z pamieci rzucilem kwote o ktorej przykladowo pisalem kilka dni temu -
    też dobrą

    > dla odsetek 0,499999 kwota graniczna=2281,25:)

    przy takim wyniku masz 100% szans na odsetki 0,50 a dalej wiesz co sie
    stanie ;-))
    *** blad ***