  • Data: 2007-05-08 07:37:43
    Temat: Re: [gdzie] zestawienie cen mieszkan w Polsce i zagranica
    Od: "xviper" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:50c81$463fb3f5$57cf6a6b$3454@news.chello.pl...
    > czytalem,

    > totalne
    > kilkukrotnie
    >
    > A mozesz konkretniej prosze?

    czesto bedac za granica ogladam sobie ceny nieruchomosci w biurach czy w
    gazetach. Tak na oko wyglada na to ze podobne nieruchomosci kosztuja
    podobnie co w polsce tyle ze w walucie danego kraju, np. maly domek pod
    Genewa cena 850tys CHF, mieszkanie w Zurichu 700tys CHF, willa w Berlinie
    2mln EUR, na moje oko ceny sa przynajmniej 2-3x wyzsze niz w Polsce, zreszta
    na zachodzie powszchne jest branie kredytow 40-50 letnich co dopiero zaczyna
    sie w Polsce albo zycie przez caly czas w wynajmowanych mieszkaniach. Bardzo
    malo mlodych ludzi na zachodzie zyje we wlasnych mieszkaniach, z roznych
    wzgledow - np. dopiero po ustabiliozwaniu moga inwestowac w mieszkanie bo
    wiedza gdzie chca mieszkac, a niektorzy zakladaja dluzsza mobilnosc i dlugo
    nie nabywaja mieszkania.